Jenny.

Lauantaina olin kuvailemassa upean Jennyn kanssa ja meillä oli niin hauskaa! Sää oli meitä kiusannut, koska alunperin meidän piti käydä 2 viikkoa sitten kuvaamassa, mutta Kokkolassa ei näkynyt lunta vaan pikemminkin harmaata ja vesisadetta. Ei hirveän inspiroiva keli.

Jenny oli kertonut aiemmin jo siitä, miten tärkeänä hän kuvausta piti, että hänellä kaiken kiireen keskellä oli jokin “oma juttu”. Kieltämättä tämä asetti paineita, mutta samalla myös puski eteenpäin koska todella halusin tehdä Jennylle erittäin mukavan ja onnistuneen tauon arkeen.

Lauantaina meillä oli erinomainen keli, vaikka aluksi näytti että alkaa pyryttämään oikein kunnolla, onneksi sää oli sopivan vaihteleva ja saimme otettua upeita kuvia ja käytimme säätä hyväksymme parhaamme mukaan.

Pidemmittä puheitta, upea Jenny:

Jennyn mietteitä päivästä:

“Kun Joni pyysi minua kuvattavaksi olin pakahtua onnesta:hektisen elämän keskellä olin kaivannut jo pitkään jotain omaa juttua. Jotain mikä olisi vain minun. Olemme tunteneet Jonin kanssa lukioajoista lähtien, mutta ensimmäinen tapaaminen kahvikupin ääressä jännitti silti, emmehän ollut vuosiin nähneet ja olin itselleni aivan uuden äärellä. Mutta kaikki tämä unohtui, kun istuin kuuntelemaan Jonin ideoita ja sain kertoa vapaasti omiani. Meillä oli hyvin samanlainen näkemys siitä mitä kuvaukselta haluaisimme.

Ensimmäinen kuvauspäivä peruuntui huonon sään takia ja myönnettäköön, että olin pettynyt. Joulukuu näytti omaa kalenteria katsottaessa erittäin huonolta. Ja pelkäsin ehkä hiukan, että kun tämä nyt vain siirtyy ja siirtyy, niin ei sitä tule koskaan edes tapahtumaan. Mutta ei mennytkään kauaa, kun Joni laittoi yhtenä torstaina viestin, että miltä kalenteri näyttää? Saimmekin sovittua sitten molemmille sopivan ajan jo parin päivän päähän! Olin kertonut Jonille, kuinka tärkeänä pidin tätä itselleni ja Joni oli selvästi kuunnellut.

Kuvauspäivän aamu jännitti. Joni sai minut kuitenkin hyvin pian rentoutumaan omalla rauhallisella olemuksellaan. Joni ohjasi minua hyvin ja alkukankeuden jälkeen kaikesta tuli hyvin luontevaa. Ja voi pojat miten meillä oli hauska aamupäivä! Joni sai erittäin hyvin tallennettua sen fiiliksen jonka kuvaukset saivat minussa aikaan. Enkä muista milloin viimeksi olisin nauranut yhtä paljon.

Sanoitkin minulle, että tämä kuvaus jännitti hiukan myös sinua, koska tiesit kuinka iso juttu tämä oli minulle. Mutta no worries mate- teit siitä kaikinpuolin täydellisen.❤

Kiitos Joni-näihin muistoihin kelpaa palata yhä uudestaan ja uudestaan.”

Tällainen palaute veti kieltämättä sanattomaksi – kiitos suuresti vielä Jennylle upeasta päivästä!

Leave a Reply

